My top 5 hand creams

sreda, marec 11, 2015

[ENG]Maybe I am a little late with this kind of post, since a lot of people use hand creams more during the winter, but I waited for spring, so I can totally remind you, that it is important to take care of your hands all year round. I love for my hand cream to be super hydrated and nourishing, but at the same time it must be super quick absorbing, so I can continue doing my work, right after application.

After years of testing and buying hand creams, I finally find a few that works wonders for my working hands. It is not surprise that a majority of my picks is more on a natural side. I am trying to go more green with my cosmetics. Sadly only one having certificate.

My long-time love Lush Lemony Flutter is the most amazing cuticle care butter, and when my hands are super dry, I used this one on my hands before bed time. Putting my cotton gloves on, and my hands are ready for their beauty sleep. I woke up, with most soft and nourish hands. The next item is from Lush too a Handy Gurugu hand cream. This one totally saved my hands this winter, when they were really dry and rough. I reviewed it here. I bought Melvita L'argan bio hand cream for my mum, but I already stole it back, it is amazingly nourishing and super fast absorbing, as they promising. And I like the smell of it. Almost sweet but at the same time light, natural. This one is a proud owner of EcoCert certificate. Next one is super light, but at the same time nourishing, with amazing rosy smell. I am already on my second packaging this winter Le Couvent Des Minimes Gardener's hand healer. The last one is  Alessandro Moisturazing Hand cream, with interesting oriental blossom scent. It contains hyaluronic acid that provides moisture and make my skin super soft.

Can't wait to hear what are you favourites when it comes to hand care.


__________________________________________________________________________________________________________
[Slo]Vem, da sem pozna s postom takšne vrste, vendar sem zanalašč počakala, na lepše in bolj toplo vreme, da vas še posebej opozorim, da si naše delavne roke zaslužijo posebno nego čez celo leto. Od kreme za roke pričakujem, da je tako vlažilna kot hranilna in da se hitro vpije, da lahko nadaljujem z delom. 

Po letih teatiranja in iskanja dobrih krem, imam trenutno doma, lepo zbirko tistih res dobrih in meni všečnih. Večina jih je bolj naravnih, nekako se počasi orientiram na bolj zeleno kozmetiko. Me čaka še dolga pot. Žalostno, da pa ima samo ena certifikat.

Prva naj bo moja dolgoletna ljubezen, v prvi vrsti maslo za obnohtno kožico Lush Lemony Flutter. Sama ga dostikrat na debelo nanesem pred spanjem, nadanem bombažne rokavičke in zjutraj se zbudim z zelo prijetnimi in mehkimi rokami. Naslednja me je to zimo rešila suhih in malo razpokanih rok prav tako iz Lusha Handy Gurugu, celotno oceno lahko preberete tukajMelvita L'argan Bio je bila v prvi vrsti kupljena, za mamo, ker ima izredno suho in razpokano kožo na rokah. Krema je mastna, torej izredno hranljiva, pa vendar hitrovpijajoča, tako da sem si kremo hitro prilastila nazaj. Vonj je prijeten naraven, skoraj malo sladkast. Krema je všeč tudi mami. Ponosno nosi edina v moji zbirki tudi certifikat- EcoCert. Naslednja je izredno lahka, pa vendar vlažilna, z prijetnim vonjem vrtnic. To zimo že moja druga embalaža. Le Couvent Des Minimes Vrtnaričina krema. Zadnja je Alessandro vlažila krema z zelo zanimivim, prijetnim orientalsko-cvetnim vonjem. Zaradi Hyaluronske kisline je vlažilna in roke pusti prijetno odišavljene ter mehke. 

Komaj čakam, da slišim katera je pa vaša najljubša, še moram katero preizkusiti?

Anna

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe