Quick Review: Lush Handy Gurugu

ponedeljek, januar 19, 2015


Danes bom nekaj besed namenila eni izmed mojih naj krem za roke Lush Handy Gurugu. Krema je pakirana v tisti tipični reciklirani črni lush posodici, mogoče zna koga motiti, ampak zame, ko kremo nanašam vedno na sveže umite roke ni problem. Vsebuje 100g izdelka. Je prijetno zeliščnega vonja, ki mene osebno ne moti, ter res svetlo umazano zelene barve z zmletimi delci zelišč. Tekstura je izjemno prijetna, lahka vendar malo maslena. Krema se zelo hitro vpije v kožo. Skoraj presenetljivo hitro in pusti kožo prijetno mehko in odišavljeno. Ker je izredno bogata, je za moje izsušene roke dovolj že zelo mahjna količina. Ena izmed glavnih sestavin je Karitejevo maslo iz Gane, krema ga vsebuje kar 25%. Poleg tega ima še kar nekaj dobrih setsvain, ki jih lahko preverite na zadnji strani.
Letošnjo zimo, sem se zaradi dela z denarjem in prevečkratnim umivanjem rok spopadala z zelo suhimi in prvič tudi hrapavimi rokami, tale krema mi je pomagala, da sem se znebila hrapave kože in da koža na rokah ni več tako zelo suha.
Kremo priporočam vsem z delovnimi rokami. Je res prekrasna krema, katere učinek zdrži tudi par ur in je ni potrebno non stop nanašati, 2-3 krat na dan je čisto dovolj. Ker se izjemo hitro vpije, vas tudi ne moti pri delu in ne masti rok.
Nakup spet ponovim drugo zimo.

Za 100ml kreme je pri nas potrebno odšteti 12,75€
Dobite jo v Lush trgovini ali tukaj na spletu.

_______________________________________________________________________________________________________

[Eng]Today I will quickly review one of my favourite hand creams Lush Handy Gurugu. The packaging is typical Lush recycled black pod that contains 100g of the products. It has a nice herbal scent and really light green colour. Texture is really nice, light but yet a little buttery. For a such a reach cream it is super quickly absorbing. For my really dry hands the small amount of cream is enough. One of the main ingredients is Shea butter from Ghana. It contains 25% of Shea butter.
This winter I had a problem with really dry and rough skin on my hands, thanks to my job, where I work with money and to much cleaning my hand. This cream saved me from dry and rough skin. 
I recommended this cream to everyone with working hands! Its amazing cream, that absorbs so quickly, that won't bother you at work and won't leave greasy hands. And the best is that effect is long lasting, you don't need to put it on all the time. 2-3 time per day is enough! 
I will repurchase this cream next winter for sure!





You Might Also Like

4 Comments

  1. Sliši se super. :)
    Jaz mam pozimi tudi suhe roke, ampak za čez dan mi ni preveč všeč, če krema potrebuje veliko časa, da se vpije. Tako da tale zveni res super. Morda si jo kdaj privoščim. :))
    Lush izdelki pa so mi nasplošno zelo všeč (vsaj tisti, ki sem jih do zdaj sprobala) in mikavni. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je dobra tale krema, ne bo ti žal, če ji daš kdaj priložnost in jo preizkusiš :)

      Izbriši
  2. O super :) Dobro vedeti :) Nekaj takega že nekaj časa iščem, za delavne roke, imam doma namreč enega zelo zahtevnega kandidata, kar se tiče kreme, ampak po opisu sodeč bi mu ta morala biti všeč :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Javi, če jo preizkusiš kako je tebi in tvojemu zahtevnemu kandidatu :) Jaz ti jo res priporočam.

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe