Moja nega nohtov

sreda, december 17, 2014


Upam, da je naslov primeren, nikakor se ne morem spomniti česa bolj izvirnega. V današnji objavi vas bom peljala čez moje korake nege nohta, od odstranitve starega laka, do priprave nohta na podlak.

Že par let pridno uporabljam Aveo odstranjevalec laka za nohte z acetonom,brez njega ne gre. Hitro pa vendar nežno odstrani star lak, niti bleščice niso problem. Tudi gelish-u je kos. Res je izredno dober odstranjevalec. Cena je nizka, saj gre za hišno znamko drogerije Muller. Vedno si po odstranjevanju umijem roke, da so pripravljene za nadaljne korake.
Po odstranitvi starega laka je na vrsti nega nohta in obnohtne kožice. Za to uporabljam svoj predragi Lemony Flutter iz Lusha. V vsak noht in obnohtno kožico, ga manjšo količino nežno vmasiram z krožnimi gibi v smeri urinega kazalca. Še posebej se posvetim točki pod nohtom in nad zadnjim členkom kjer je rastišče nohta. Masiram nežno z krožnimi gibi, vendar proti dlani (srcu) pritisnem malce močneje, da spodbudim pretok krvi. Če boste to masažo ponavljale vsak dan vsaj pred spanjem recimo ali pred tv-ju zvečer, bo rast nohta hitrejša, pa tudi bolj zdravega videza bo.


Po masaži sledi oblikovanje nohta, Lemony Flutter ima tukaj tudi čas da se vpije v noht in kožico, kolikor se ga še ni. Nohte ponavadi krajšam z škarjicami, ker sem prelena dolg noht piliti, potem pa še oblikujem z pilico. Ne pozabite, da se nohti vedno pilijo le v eno smer. Ko ste zadovoljne z obliko, je potrebno nohtno ploščo vedno zapreti! To naredite tako, da s 3. stopnjo pilice prosti rob nohta(pila je tukaj 90 stopinj na noht) zapilite od zgoraj navzdol. (nikoli obratno! ) potem pa še z polirno stranjo ponovite isto. Gibi naj bodo hitri in naj jih bo kar nekaj zapored. Na ta način preprečimo okužbe nohtov in preprečujemo ceplenje.
Ko končam z obliko na robove nohta nanesem Essence odstranjevalec obnohtne kožice in z leseno palčko vse skupaj rahlo potisnem nazaj ponovno z krožnimi gibi. Občasno tudi režem kožico, ampak samo tisti odmrli del, ki po odstranjevanju štrli vstran. Ta korak ne ponavljam vsakič, le ko s mi zdi da je ponovno potrebno. Po uporabi odstranjevalca si je ponovno potrebno umiti roke. Ponavadi tukaj še rahlo skrtačim noht, z krtačko za nohte. (Namesto odstranjevalca, lahko kožico omehčate tudi z namakanjem v kopeli za nohte. Ali ta korak storite po malo daljšem tuširanju, ko je kožica lepo zmehčana.)
Potem so moji nohti skoraj pripravljeni na nove barve. Ponavadi vsaj čez noč pustim nohte nenalakirane, včasih tudi 24 ur, da si malo spočijejo. Vmes jih negujem z kremo.
Predno nanesem podlak, noht razmastim, včasih sem to delala kar z alkoholnimi zloženci, sedaj za ta namen raje uporabim Essence Cleanser iz njihove gel linije. Tako je noht razmaščen in pripravljen na podlak.

Na moji WL je trenutno tudi Alessandro mineralna pila, upam, da si jo privoščim po novem letu, moji nohti jo nujno potrebujejo.

Nege nohtov sem se naučila v srednji šoli, tile koraki so prilagojeni negi, ki si jo lahko naredimo sami doma.
Imate podoben postopek? Kakšen je pa vaš?

A.

You Might Also Like

7 Comments

  1. joj jaz se ful probam držat tega, da bi v eno smer pilila nohte, ampak včasih ne gre :( .. glede te 3. stopnje..jaz mam pilico s 6 stopnjami..kak se imenuje tvoja 3.ja ? :D res me zanima, ker se mi ful cepijo nohti in bi rada ta postopek res dobro nardila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm. Zdaj si me pa dobila. Namrec non stop menjujem pilice. Poskusi po obcutku. Mogoce eno stopnjo pred polirno? Pa potem polirno?
      Pa nikoli ne poliraj nohtne plosce :) po nohtni plosci delamo samo z mineralno pilo, ki v noht vnese potrebne minerale za zdrav noht. Mi smo v srednji meli Alessandrove.

      Izbriši
    2. Noben od pil pa nima imen stopenj. Obe trenutni imata samo step3.

      Izbriši
    3. uh hvala za odgovore :3 ..no jaz imam 3. stopnja: adjus, 4. clean, 5. smooth, 6. polish

      kak pa naj zgladim noht, če se mi razcepi ?..ker mi polirna običajno ni dovolj za to :) ..hmm bi mogla malo raziskat mineralne pilice..verjetno so precej dražje ha :)

      Izbriši
  2. Ana na tvojem instagramu sem tolikokrat videla ta lemon flutter, da sem si ga enostavno morala nabaviti in moram priznati, da je vonj božanski ! Samo nevem, če se bom lahko držala tvojega nasveta glede nege nohtov vsak dan :( sem preveč lena :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sama sem tudi dobila tale lemony flutter za darilo za rd, sem zelo zadovoljna z njim plus izjemno lepo diši :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je moja najljubša objava na tvojem blogu. Res je poučna in polna koristnih informacij, ki jih sama pred branjem nisem poznala. Sedaj se držim tvojih napotkov in se to res pozna tudi na mojih nohtih. Res krasna objava, ki je meni zelo, zelo pomagala :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe