Must have: Essence To Die For Quattro eyeshadow

četrtek, november 06, 2014


Vsaka zenska, vsaj obcasno, rada nosi naraven make up. In seveda, k vsaki barvi oci, pase rjava barva. Jaz najraje vsako dnevno nosim rahlo crno crto, ali rjav malo zadimljen dnevni videz. In za taksen videz najraje uporabim Essence quatro sencke v odtenkih To die for. Prekrasna svetla sencka za highlihgt v beli in zelo sv rjavi/bez barvi, z drobnim shimrom, zlato rjava shimrasta in skoraj mat temno rjava sencka so prekrasna kombinacija v majhni paletki. Super za potovanja, ali za na policko v kopalnici. V mahjni prirocni embalazi dobite vse, za rjavi dnevni ali nocni videz. 

Embalaza je prozorna plasticna, seveda pogresam ogledalo, teh ni nikoli prevec.
Sencke so dobro pigmentirane in obstoje. Na mojih ne mastnih vekah zdrzi cel dan, brez bledenja. Ampak s tem itak nimam problemov. Lahko pa kombinirate z Essence I heart stage primerjem za veke.

Jaz si najraje cez celo veko nanesem 2.sencko, v zunanji kot lepo zblendam najtemnejso in osvetlim notranji koticek ter predel pod obrvmi z najsvetlejso sencko. Redko kdaj uporabim se zlato/rjavo.
Lahko tudi najtemnejso sencko nanesete na celotno veko in lepo zblendate proti obrvi z 2.sencko. Nastane res lep smokey eye. Sencke, se dajo lepo blendati in z blendanjem ne izginejo, ampak se lepo zlijejo z poltjo.


Dosti tujih blogerk je ze omenilo, kako dobre so tele sencke.
Kot je primerno za Essence, je cena denarnici zelo prijazna, ampak pri tem izdelku zaradi tega ne trpi kvaliteta.

Ce se senck niste sprobale, jih malo preizkusite v drogeriji, boste hitro videle o cem govorim.
Moje sencke, so ze zelo stare, ampak sem preverila, da so v malo prenovljeni embalazi, se vedno na voljo. Upam, da niso kaj prenavljali tudi vsebine.


Jih ze imate? Ste zadovoljne z njimi?
No jaz vam priporocam nakup;) Sigurno vas ne bojo razocarale!

A.

You Might Also Like

2 Comments

  1. Od essence sem si mogoče kaki dve leti nazaj kupila neke quattro senčke, ampak so se mi tako zelo drobile, da po tistem nisem več sploh kupovala njihovih senčk, ker so me zelo razočarale. Ampak te tvoje zgledajo dosti boljše kvalitete, tako da mogoče jim bom dala še eno priložnost :)

    Anja's Beauty World

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz imam te senčke in še dobro da si spisala ta post, ker sem čisto pozabila da jih mam, pa bi mi res prav prišle včasih :)) nekdaj sem jih celo uporabljala za obrvi, vsestransko :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe