Ocena: Dvorec Trebnik balzam za ustnice vanilija

sobota, oktober 18, 2014

Zivjo!

Danes bom govorila o izjemnem balzamu za ustnice, ki me je navdusi. Spet bo ena tistih pocukranih ocen:) Ampak balzam sem kupila sama in na mojo oceno ni nihce vplival. Mnenje je moje.



Balzam je v 10ml loncku, ki sicer ni najbolj higienicen, ampak jaz ga uporabljam le s cistimi rokami, tako da me to ne moti. Je kovinski, ne vem kako je to dobro, upam, da kovina ne reagira s sestavinami. Meni je sicer vsec. Potem je tukaj najlepsi vonj sladke vanilije, seveda ce ne marate tega vonja imate na razpolago se kar nekaj ostalih. V nakup so me poleg vonja vanilije prepricale se sestavine: Olus oil, Hydrogenated vegetable oil, Candelilla Cera, Cera Alba, Helianthus annuus seed oil, Aroma, Theobroma cacao seed butter, Tocopheryl acetate, Glycerin, Lanolin, Citrus grandis fruit extract, Propylene Glycol. 
Res me veseli, ko tudi nase slovenske znamke slediju trendu cim boljsih sestavin. 
Balzam je v zelo trdem stanju, sama ga dobivam iz loncka z zgorjo stranjo nohta. Ko ga nanesemo na ustnice pusti na ustnicah prijeten obcutek in nas razvaja z prijetnim sladkastim vonjem. Ne pusti tistega parafinskega obcutka. Se dokaj hitro vpije in ko se ne zahtevajo ustnice novega nanosa. Vlazi zelo lepo in ne pusti kaksnega filma. Lahko se uporablja pod sminko. Super je za mat sminke, ki so vecinoma malo agresivne do ustnic.
Jaz sama balzam uporabljam le zjutraj in zvecer po ciscenju obraza. To je dosti, cez dan ga ni potrebno vec nanasati. In to mi je najbolj usec od vseh dobrih lastnosti. Odkar, ga imam se nisem imela tezav z razpokanimi in suhimi ustnicami. Prej sem ta problem srecevala dnevno, saj imam grdo navado oblizovanja ustnic.
Priznam, da sem se na veliko trudila in iskala kaksen minus, pa ga enostavno ne najdem. 
Balzam je izdelan v Sloveniji in veseli me, da podpiram Slovensko! Priporocam ga prav vsem! Sedajle, ko prihajajo hladnejsi dnevi, veter, centralno ogrevanje, bo vsem prisel prav! 
Balzam lahko kupite v merkatorju, ali na njihovi spletni strani tukaj.





Ga bo katera preizkusila? Ga ze katera ima? Se strinjate z mano, da je res dober?


Uzivajte vikend!

A.

P.s se opravicujem ce slike niso najboljse, delam iz tablice in tukaj pridejo dosti bolj rumene, kot na racunalniku. Ampak sem zal brez internetne povezave ta vikend:(

You Might Also Like

8 Comments

  1. Jaz sem od njih preizkusila samo šampon, ki je ok, in balzam, ki je katastrofalen. Zaradi tega še drugega nisem nič stestirala, ampak mogoče pa kdaj še kaj bom, ker cene niso visoke in gre za domačo kozmetiko. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taya si mela belo linijo? Ker tista ni fajna. Rjava je dosti boljsa, ze sestavinsko;)

      Izbriši
  2. Jaz sem imela pomarančni balzam za ustnice in se mi je zdel zelo zelo trd, u bistvu ga sploh nisem mogla namazati na ustnice :/ Mogoče so drugi vonji boljši, ali pa sem samo naletela na že star izdelek.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je trd, ampak namaze se palepo, ubistvu kot, da bi se topil ob toploti. Je pa pomarancni mislim, da cenejsi in ima tudi malo slabse sesstavine, kot tale.

      Izbriši
  3. Če si mislila, da je ozadje rumeno - naj te potolažim - pri meni izgleda popolnoma sivo (na prvi fotki je nekoliko bolj belo, na drugi sivkasto). Produkt se pa super sliši

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz imam od njih mleko za telo pa je fajn. :) Super nahrani mojo kožo pa lep občutek pusti na koži.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa se res lepo sliši, morem obiskat Mercator in ga kupit :) Me je kar malo sram, da še nisem sprobala nobenega njihovega izdelka, sploh ker mi je Dvorec Trebnik čisto blizu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wau Sanja prov poiskala si objavo. Si mi polepsala vecer s svojim komentarjem!
      Si iz Konjic?

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe